niedziela, 6 października 2013

Zdałam klasę spotową ;D

Wczoraj wieczorem wróciłam z Łodzi, gdzie zdawałam klasę sportową. Strasznie się bałam, ponieważ teraz żeby tańczyć na mistrzostwach polski itp trzeba zrobić taką klasą, którą dużo osób oblewa na szczęście mi jakimś cudem udało się wszystko zaliczyć bez większych problemów ;D Odpowiadam na maila, którego dostałam parę dni temu i niechcący usunęłam przez co nie mogę odpisać prywatnie...Mam nadzieje, że ta osoba to przeczyta ;D A więc jestem w 5 agencjach aktorskich i polecam wszystkim z Warszawy Start Studio naprawdę często dostaje wiadomości o castingach, natomiast nie polecam Stars Impresariat zero powiadomień o castingach, do tego zostałam kiedyś przez nich nie mile wykiwana.... O tym jak wyglądają castingi dowiecie się z TUTAJ ;D Jeżeli macie jakieś pytania lub po prostu chcecie ze mną po korespondować piszcie na juliakupiec97@gmail.com na wszystkie wiadomości odpowiadam ;D Wstawiam fotki z ostatniego turnieju i fotki robione w któryś dzień zeszłego tygodnia. ;3















9 komentarzy:

  1. ja sie tam nie dziwie ze zdalas :*
    alee nogi:o

    OdpowiedzUsuń
  2. pasja, pasja i jeszcze raz pasja!:) bardzo się cieszę z Twoich sukcesów! Oby tak dalej :)) trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra foty :) no i gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz piekne włosy i talent gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! :*
    +genialne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, ja pewnie nawet nie umiałabym zrobić części rzeczy z tych co tam były ^^ Szpagat? nie ma mowy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, świetne wpisy, ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie
    www.modapol.blogspot.com

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń