wtorek, 12 lutego 2013

:")

Hej :) Przez ostatnie parę dni nie miałam czasu na bloga, ponieważ zaczęła się szkoła, a test gimnazjalisty coraz bliżej ;/ Mimo tego, że mam dużo nauki to znalazłam czas żeby wpaść do mojej Klaudii ;) wczorajszy wieczór świetnie razem spędziłyśmy ;3 Jeśli chodzi o mój piątkowy casting to poszedł mi bardzo dobrze ;) W sobotę jadę na kolejny, tym razem do filmu fabularnego. W pt pojechały ze mną Aga i Kamila moje dwa kochane lamusy <3 Ostatnim razem kiedy zabrałam ze sobą na casting Agę przyniosła mi szczęście i dostałam epizod w filmie ;) Zawsze na castingach jest strasznie dużo ludzi i ciężko jest coś dostać, dlatego nigdy nie nastawiam się jakoś mocniej, że wygram casting, ale zawsze jest jakaś nadzieja ...:) W weekend napiszę post, w którym opiszę dokładnie jak wyglądają castingi. ;D Ja teraz spadam uczyć się do piątkowego sprawdzianu z WOSu. Papapapa miłego wieczoru wszystkim życzę :)









12 komentarzy:

  1. nie przejmuj się tymi testami :) proszę Cię, nie jestem taka stara, a pamiętam, że więcej dymu niż to warte :) castinguj się mała, będzie z Ciebie gwiazda!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! testami nie ma się co denerwować, nie są trudne. ;)
    powodzenia z WOSem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia z wosem :)


    Całusy, Aria ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze ? z taką urodą powinnaś grać główną rolę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zginiesz za 3 zdjęcie <3

    Aga :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłej nauki! (ja mam ferie, haha)
    A tak, testami nie ma cię co denerwować. matura to dopiero...
    Fajne zdjęcia. Miłego dnia w szkole! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem bardo ciekawa, jak dokładnie wyglądają takie castingi :) Trzymam za Ciebie kciuki!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka Ty jesteś śliczna :D normalnie nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajniutko wyglądasz ! :) I normalnie zakochałąm się w Twoich włosach ;D hehe są przecudowne ;D Jak będziesz miała ochotę możesz dodać post jak o nie dbasz, jakich produktów uzyuwasz ;D Buziakii

    a i przy okazji zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy!!<3 prześliczne<3:)
    obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń