wtorek, 20 listopada 2012

omomom :)

Hej :) Właśnie wróciłam ze szkoły i padam z nóg :( Jestem strasznie zmęczona, ponieważ od 3 tygodni weekendy mam dużo bardziej męczące od tygodni ponieważ mam treningi, turnieje, gości, dodatkową chemie i angielski do tego późno się kładę i siedem dni w tygodniu muszę rano wstać;/ Lubię tak żyć ale cieszę się że w ten weekend będę tylko miała mistrzostwa Polski i  trening czirliderek więc będę mogła się wyspać ;) Wiecie, że w niedziele podpisuje umowę i będę tańczyła na koncertach z pewnym piosenkarzem , a właściwie z zespołem, którego nazwę zdradzę dopiero jak umowa wejdzie w życie (zasady) ;) znam już prawie wszystkie układy i nie mogę się doczekać pierwszego koncertu :D Teraz wcinam kanapkę z nutellą, która po prostu kocham haha niektórzy nawet mówią na mnie nutella xd Wieczorem po tańcach kolejna część "Gry o tron" najlepszy serial jaki w życiu oglądałam !!!!!!!! Na ogół nie jestem fanką takiej tematyki ale ten serial naprawdę wciąga, każdy odcinek trwa ponad godzinę i kończy się tak, że musisz obejrzeć kolejny. Ja jestem już przy 13 odcinku i naprawdę każdemu polecam obejrzeć "Grę o tron " :)



5 komentarzy:

  1. aż zgłodniałam przez Ciebie . : D : ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam osoby, która nie kochałaby nutelli
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam nutelle:D jestem ciekawa Twojej współpracy:) Mam nadzieję, że uda mi się nastepnym razem znaleźć Twój blog i przeczytać jak już się tym podzielisz tutaj:D

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę.. spełniasz swoje marzenia.. po prostu gratuję :) i życzę powodzenia.. może gdzieś Cię spotkam jak tańczysz na koncercie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kiedyś zacząć oglądać ;)

    zapraszam do mnie - nowy wygląd i notka :)

    OdpowiedzUsuń