wtorek, 2 października 2012

gray and gloomy

Dzisiaj byłam na wycieczce klasowej do muzeum techniki i do centrum Kopernika ;) Było całkiem spoko pomijając fakt, że w planetarium Kopernika od migocących gwiazd zrobiło mi się nie dobrze i razem z koleżanką , która miała taki sam problem wyszłyśmy z pomieszczenia i zaczekałyśmy na naszą klasę. Potem z paroma osobami z mojej klasy poszłam do Mc po czym musiałam się śpieszyć na trening, który zaczynał mi się o 17,30 a kończyło o 20. Właśnie skończyłam odrabiać lekcje i mam jakiegoś strasznego doła wszystko wydaje się być takie beznadziejne, bezsensu, szare i ponure.... :(




6 komentarzy:

  1. ślicznaś ty.
    ------
    W związku z tym że oczekuje obserwacji za obserwacje chciałabym zapytać czy obserwujemy się nawzajem? Ja już cię od dłuższego czasu obserwuje ale zapomniałam spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach jakie piekne wlosy :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspominałam już, że masz śliczne włosy?
    Jeżeli nie, to piszę teraz. Są śliczne!
    Ogólnie cała jesteś śliczna..
    Zazdroszczę figury. (;

    Zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) Depresja jesienna dopada każdego, to nic groźnego, wystarczy się usmiechąć posłuchać swojej ulubionej piosenki i wszystko wróci do normy:)

    OdpowiedzUsuń