poniedziałek, 10 września 2012

poniedziałek :>

 Mam za sb pn czyli najgorszy dzień w tyg. Dzisiaj dzień w szkole upłynął męcząco bo od 7 do 16,45 nie było mnie w domu ;/ Jak wróciłam to puściłam głośno muzykę w mojej wierzy i  położyłam się do łóżka. Ze 2 godz później mama i tata wyciągnęli mnie na pizze razem z nami poszła Ida i jej mama. Ja obowiązkowo zamówiłam sok pomidorowy nie wiem czemu ale w domu nie smakuje tak dobrze jak w restauracji a najlepszy jest z solą ;) niektórym może się to wydać niedobre ale ja uwielbiam ten smak ;) Jutro wt i zostanie już tylko 4 dni do weekendu :) Jutro mam pierwsze zajęcia taneczne w tym roku szkolnym ;D Będą teraz o godzinę dłużej trwały co mnie bardzo cieszy ;) Życzę wszystkim kolorowych snów i miłego wt ;3

13 komentarzy:

  1. amiazing pics¡¡ love your outfit¡¡ xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w ogole nie lubie soku pomidorowego:) fajna koszula na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niegdyś nieustannie piłam sok pomarańczowy:)

    Pozdrawiam
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna koszula!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta koszula jest rewelacyjna!

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uu.. nie lubię soku pomidorowego ;D
    Ale muszę się z tobą zgodzić; poniedziałek jest okropnym dniem tygodnia ;(
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sie do soku pomidorowego przekonac jakos nie moge chociaz wiem ze jest bardzo zdrowy. Włosy masz przesliczne! <3
    Bardzo fajny blog, obserwuję. ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog <3
    Będę zaglądać częśćiej ; )
    ZAPRASZAM DO MNIE:* http://lemonik756.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. thanks for following my blog love!! i have followed you back as well.:-) keep updating!!

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna koszula. i piekne masz włosy, zazdroszczę ;)

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń