piątek, 21 września 2012

happy

przez ostatnie 2 dni na nic praktycznie nie miałam czasu dla tego nie dodawałam postów. Mam już 35 obserwatorów dla niektórych to może być bardzo mało ale ja się bardzo cieszę dziękuję <3 . Ostatnio mam ogromne szczęście w śr byłam na castingu do grupy czyrliderek i się dostałam w niedziele jest mój pierwszy mecz, jestem tam najmłodsza ponieważ inne dziewczyny są w wieku 19-26 a ja mam 15. Wczoraj na tańcach odebrałam telefon i wiecie kto dzwonił ?! Dzwonił producent i zaprosił mnie do współpracy ;D niby to tylko epizod w filmie ale i tak bardzo się ucieszyłam a jeszcze bardziej Klaudia <3 mam nadzieję, że to nie ostatni taki miły telefon ;d przyznam się, że nie spodziewałam się tego ponieważ na castingu byłam na początku sierpnia. Jak wszystko dobrze pójdzie w sobotę jest nagranie :) A dzisiaj byłam na małych zakupach po szkole i oto one ;D

H&M 29.90 samodzielnie ozdabiałam ćwiekami ;)

 



H&M 79.90

3 komentarze:

  1. o kurczę, jaki to film? jestem bardzo ciekawa! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojjj a co to za film? chwal sie! :)

    OdpowiedzUsuń