czwartek, 9 sierpnia 2012

:///////

Dzisiaj mam strasznie zły dzień , wszystko leci mi z rąk, niczego nie mogę znaleźć a w dodatku pokłóciłam się z rodzicami. Nawet nie pamiętam o co w każdym bądź razie była to głupota. I teraz myślę jak załagodzić sytuacje bo zawsze mam bardzo dobry kontakt z nimi i nienawidzę jak jesteśmy pokłóceni :( Dodaje fotki moich małych zakupów z wczoraj ;)  







                                                                           koszula- H&M
                                                                           torba - tally wejl
                                                                           legginsy- H&M
                                                        jedwab do włosów- rossmann

1 komentarz:

  1. jestem zachwycona torebką :)
    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń