piątek, 20 lipca 2012

Wróciłam i mam nadzieje, że zostanę :D

Sporo czasu mnie tu nie było.... stwierdziłam że to nie ma sensu, nie mam czasu itp  dlatego zawiesiłam swojego bloga ale okazało się że strasznie mi tego brakuje... więc postanowiłam że spróbuje jeszcze raz ;) W tym poście zamierzam napisać w skrócie co się wydarzyło w moim życiu przez czas kiedy nie blogowałam Zacznijmy od Tego że 1.JESTEM MENAGEREM  w oriflame czyli zrealizowałam swój jeden z wielu celów. 2.Mam nowy strój do tańca.2.W sb wróciłam z Dęblina było bardzo fajnie poznałam dużo ciekawych ludzi byłam tam w Klubie, nad jeziorem  z moją koleżanką Klaudią która dojechała do mnie pociągiem ;) 3. w sb byłam na mam  talent jako publiczność razem z moją koleżanką Moniką miałyśmy miejsca przy samej scenie :D   to tylko nie wielka części tego co się u mnie wydarzyło ;)


^^ MÓJ NOWY STRÓJ <3  ^^


MOJE BUTY PO DYSKOTECE W DĘBLINIE ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz